luni, 14 septembrie 2009

ANI DE LICEU!

Mi-e dor ...de anii de liceu,de colegii mei zuzu,de chiulurile din luxor :),de orele de sport in papuceii mei rosii de casa,de orele de romana (7a....4b ochit 5d ...ce mai ..? 5d MORT!!) " Spre rusinea mea, dna profesoara...NU MI-AM FACUT TEMA " :))
Mi-e dor sa ma trezesc dimineatza cu noaptea-n ca, sa ma grabesc sa ajung la scoala, sa fim numai NOI2 in clasa :) Nu am cuvinte cate as avea de povestit si poate nici taria necesara ...sa termin ce as avea de spus, mi-ar fi greu sa ma concentrez cu lacrimi in ochi ...

Piticule' Mady, Clau-Bebe, Tuschy, Picic , Geo-butterfly Leito, Mysta, Bogdanel, Teo, Magda, Scrumbi, " Balta" , Dedee,si toti ceilalti ...mai bine ramaneam toti repetenti ! macar un an sa mai fi fost cu voi :(
DA! Am avut in clasa cei mai frumosi baieti!!! :) si am fost cei mai " cuminti " din liceu din generatie noastra, saracu dnu diriginte...cum mai ocolea el cancelaria :)


AAzi .. mi-e dor de voi mai mult ca niciodata!
A voastra Zbarly' !





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu