joi, 22 octombrie 2009

....another blue day ....



E placut sa ai pe cineva langa tine sa te vegheze cand dormi ...


i miss many things in my life .... i feel blue today ... again ...cu toate ca e soare afara, putin frigut dar mi-a fost dor de toamna...

Sunt multe lucruri care ma fac sa ma simt mica si neinsemnata si ma simt atat de aiurea cand nu pot sa-i fac pe toti fericiti
Anul asta am facut multe lucruri pt prima data in viata mea... unele au fost cu intentie, altele s-au intamplat fara sa ceara acordul sufletului meu...nu s-au gandit la consecintele ce vor urma si la urmele care le vor lasa ...incerc sa-mi peticesc cat de cat ranile cu iluzii si as vrea sa-mi pun termopane la camera mea, ele nu transmit durerea mea afara!

Vreau sa plec din mine afara zilele astea, sa evadez...anyone ..?
help me...!



love my sis ...thanks

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu