luni, 30 noiembrie 2009

thanksgivin mood

Multumesc celor :

* care si-au adus aminte de ziua mea...

* mdz lelor , doubleZU ca sunteti alaturi de mn si ca ma placeti asa cum sunt EU!

* andreei si lui alex ( dance energy ) ...pentru petrecerea timpului liber intr-un mod placut, in pasi de dans!

* Anei marrell :D , John , Oanei ca exista...si zuzu Cosmin ca am pe cine stresa de acuma si calca in picioare!

* Laurei ...ca a "reaparut" in my magic land ;)

* tagadam ca imi simte lipsa uneori si se gandeste la mine...si pt ca e OANA MEA!

* tzutzu ( matzu patzu/ tzutzi putzi ) ca se bucura ori de cate ori vin acasa!

* mamei mele ca ma suporta si ca ma iubeste neconditionat , chiar si cand fac nazbatii si-mi cumpara cadouri chiar daca nu merit...

* unui prieten special care imi face inima sa tresara din cand in cand :
)

* lui DUMNEZEU ca nu m-a lasat sa mor acum 3 ani ...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu